მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
მოქმედებები რიცხვებზე და რიცხვითი თანაფარდობები
მათ.დაწყ.(II).2. ნატურალურ და არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე
არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება.
რესურსის გამოყენებით შევძელი მათი დაინტერესება, ჩართულობის გაზრდა გაკვეთილის პროცესში, გავლილი მასალის ათვისების დონის შემოწმება. მოსწავლეებმა შეძლეს საკუთარი ცოდნის შეფასება, გაიგეს საკუთარ სუსტი და ძლიერი მხარეები და ამის მიხედვით შევარჩიეთ დავალებები შემდგომი მუშაობისთვის.
რესურსის გამოყენება ემსახურება
იმ საგანმანათლებლო მიზანს რომელსაც ითვალისწინებს ე.ს.გ.
კატეგორიებში გადანაწილებულია კითხვები, მოსწავლეები თამაშობენ ჯგუფებად, არჩევენ კატეგორიას და კითხვას, სწორი პასუხის დაფიქსირების
შემთხვევაში მასწავლებელი ანიჭებს ქულას, შემდეგ სისტემა ითვლის და ავლენს გამარჯვებულს.
https://jeopardylabs.com/edit2/30047682 (სამუშაო ვერსია)
ლინკზე დაწკაპებით გაიხსნება ფანჯარა
გამუქებულ არეში ჩაწერეთ სასურველი პაროლი , რათა შემდეგ ისევ შეძლოთ ამ აპლიკაციაში შემოსვლა დააწკაპეთ Clone and edit
შემდეგ
ვსწავლობთ გაყოფას:
ვსწავლობთ წილადების გამრავლებას და გაყოფას :
ვსწავლობთ გამრავლებას (მე-4 და მე-5 კლასებისათვის)
სახალისო თამაში, ვსწავლობთ გამრავლებას
ვგუნდაობთ ელექტრონულად.
ლინკზე დაწკაპებით ვვარჯიშობთ და ვემზადებით ონლაინ თამაშისათვის. (აქ შერჩეულია კითხვები, რომელზე პასუხიც უჭირდათ მოსწავლეებს)
ონლაინ თამაშის წარმართვისათვის მასწავლებელი რეგისტრირდება ვებ გვერდზე ( რეგისტრაცია იოლია, გუგლის საშუალებით) რთავს თამაშს play live ღილაკზე დაწკაპებით,
მოსწავლეები საკუთარი მოწყობილობებიდან შედიან gimkit ვებგვერდზე, ერთვებიან თამაშში Join a game ღილაკზე დაწკაპებით და მასწავლებლის მიერ მიცემული კოდით. (როგორც kahoot -ში) მოსწავლლის რეგისტრაცია არ არის საჭირო.
იწყება თამაში, მოსწავლეები კითხვაზე სწორი პასუხის დაფიქსირების შემდეგ იღებენ გუნდებს. იმარჯვებს ყველაზე მარჯვე მოთამაშე .
ვებგვერდს აქვს უამრავი თამაში, იგივე კითხვება-პასუხებით შესაძლებელია გუნდაობის გარდა სხვა თამაშების არჩევაც, თუმცა უმრავლესობა ფასიანია.
გინდა გახდე მილიონერის ტიპის თამაში:
თამშის მსვლელობისას შესაძლებელია სამი დახმარების გამოყენება.
მიმართულება : გეომეტრია და სივრცის აღქმა
გეომეტრიული ობიექტები, მათი თვისებები, ურთიერთმიმართება და კონსტრუირება
მათ.დაწყ. (2) 5. სიბრტყული და სივრცული გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და გამოსახვა, ფიგურებს შორის და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა
No comments:
Post a Comment